×

Μήνυμα

Debug output of Perfect Link with Article Images on Facebook
og:title - Τα 4Μ της ανάπτυξης των ΜΜΕ
og:type - article
og:url - https://www.supportbusiness.gr/entrepreneurship/thematagiaskepsh/87-ta-4m-ths-anaptikshs-twn-mme?tmpl=component&print=1&layout=default
og:site_name - Supportbusiness.gr - Υποστήριξη στην Επιχείρηση!
og:image - /plugins/content/bt_socialshare/assets/share.png

4Μ ανάντυξηςΈνα νέο μοντέλο ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, το μοντέλο των 4Μ, αποτελεί πλέον σε πανευρωπαϊκό επίπεδο έναν νέο & υγιή κορμό για την ανάπτυξη τους.

MANAGEMENT: Διαχείριση επιστημονική, με οργάνωση και συστήματα, βασισμένα στο όραμα, στην αποστολή, στην φιλοσοφία και στους στόχους της επιχείρησης. Και η πιο μικρή σε μέγεθος οικονομική μονάδα απαιτείται σήμερα να έχει ξεκαθαρισμένες αυτές τις έννοιες. Γιατί δημιουργήθηκε, γιατί δραστηριοποιείται και με ποιο τρόπο και μέθοδο θα υλοποιήσει το όραμα της?
MARKETING: Οι επενδύσεις και οι δράσεις πρέπει να είναι στραμμένες στην αγορά. Είναι σημαντικό το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σήμερα αρκετές επιχειρήσεις: παράγουν εξαιρετικά προϊόντα ή και υπηρεσίες και δεν διαθέτουν την υποδομή και τον τρόπο να τα διοχετεύσουν στην αγορά. Δεν είναι κρίμα να χάνονται εξαιρετικές και πρωτοποριακές ιδέες, γιατί απλά δεν υλοποιούνται και τα της ανάπτυξης;
MONEY: Στόχος η οικονομική επιβίωση, η αυτοδύναμη ανάπτυξη και τελικά το κέρδος. Η οποιαδήποτε οικονομική δραστηριότητα απαιτεί κεφάλαια. Σήμερα, η εξεύρεση πόρων είναι ευκολότερη. Το τραπεζικό σύστημα, αλλά και αρκετοί διεθνείς οργανισμοί σήμερα χρηματοδοτούν κάθε καινοτόμο και πρωτοποριακή ιδέα. Το ίδιο ισχύει και για τους μηχανισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που όπως όλοι διαβάζουμε καθημερινά δεν είμαστε έτοιμοι ως κράτος-γραφειοκρατία, αλλά και ως επιχειρήσεις, να απορροφήσουμε.
MOTIVATION: Υποκίνηση. Μέσα από τις αστείρευτες δυνατότητες του, ο επιχειρηματίας πρέπει να αντλεί την δύναμη να υποκινεί όλα τα μέλη της ομάδας του, όλους τους εργαζόμενους του. Το πρόβλημα της υποκίνησης εντοπίζεται στην β’ γενιά των επιχειρηματιών. Γίνομαι μάρτυρας πολλών συζητήσεων με νέους επιχειρηματίες στην φάση της διαδοχής, οι οποίοι μου εκφράζουν το παράπονο, την βεβαιότητα, την θέση, ότι «Δεν έχω υποκίνηση για κάτι καινούργιο, κάτι νέο. Δεν θέλω άλλα κέρδη, νέα επέκταση, νέους πελάτες, new business. Φρόντισαν οι γονείς μου γι’αυτό. Μου τα εξασφάλισαν όλα. Γιατί λοιπόν, να αγωνιστώ; Ποιο θα είναι το όφελος;»

Δεν μπόρεσα να δώσω απάντηση σε πολλές παρόμοιες θέσεις που δυστυχώς συναντώ καθημερινά σχεδόν σε ελληνικές οικογενειακές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όμως σκέφτηκα, ότι εάν και τα δεν λειτουργήσουν όλα μαζί συντονισμένα, τότε είναι σαν να έχουμε μια καρέκλα με τρία πόδια. Οπότε κάποια στιγμή, είναι σίγουρο, ότι η επιχείρηση δεν θα μπορέσει να σταθεί και θα πέσει... Τότε θα είναι αργά …

Άρθρο του Δρος Κωνσταντίνου Γ. Γεωργάκα της «GECON CONSULTING»    Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.