Το μέλος του Κ.Ε.Μ.ΕΛ. Δημήτρης Παξιμάδης συνέταξε το ακόλουθο ενδιαφέρον άρθρο για την πελατοκεντρική φιλοσοφία ως βοήθημα των νέων επιχειρηματιών με σκοπό να τους εξοικειώσει με την έννοια του πελάτη, των πωλήσεων και με συναφείς τομείς.
Εισαγωγή
Το εισαγωγικό αυτό σημείωμα αποτελεί το πρώτο από μια σειρά συμβουλευτικών εισηγήσεων με βάση την εμπειρία και την εξειδίκευση των μελών του Κ.Ε.Μ.ΕΛ. και με στόχο τη συνοπτική παρουσίαση προς τους νέους επιχειρηματίες των σημαντικότερων...
Η εξεύρεση πελατών είναι πάντα το μεγαλύτερο πρόβλημα για κάθε πωλητή. Είναι άλλωστε η αρχή κάθε προσπάθειας, αφού χωρίς υποψήφιους πελάτες δεν μπορεί να γίνει καμία πώληση. Βέβαια υπάρχουν πολλών ειδών υποψήφιοι πελάτες. Ο καλός υποψήφιος πελάτης είναι αυτός που είναι πιο εύκολα προσεγγίσιμος και έχει την ανάγκη αυτού που προσφέρει ο πωλητής. Η προσεγγισιμότητα παίζει σημαντικότατο ρόλο στο να καθορίσουμε τον ιδανικό υποψήφιο πελάτη και είναι η αρχή για να κλείσουμε τη συνάντηση...
Η αναζήτηση νέων πελατών είναι ίσως το πιο κρίσιμο σημείο της εποχής για την ευημερία των περισσοτέρων επιχειρήσεων. Σήμερα λόγω της οικονομικής κρίσης, οι πελάτες αλλάζουν προϊόντα και υπηρεσίες τακτικά, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να πρέπει να προσπαθούν σκληρά για να αντικαταστήσουν τους χαμένους πελάτες και να διατηρήσουν τη πελατειακής τους βάση.
Οι συνηθισμένες πρακτικές προσεγγίσεις νέων πελατών, όπως είναι η...
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 05 Δεκεμβρίου 2014 13:01
Όπως αναζητούμε εμείς πελάτες, έτσι κι εκείνοι αναζητούν κατάλληλους προμηθευτές και συνεργάτες. Μια επίσκεψη, μια ερώτηση στο τηλέφωνο, ένα email μπορεί να αποτελούν έκφραση ενδιαφέροντος από ένα υποψήφιο πελάτη. Είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρησή μας να αντιληφθεί τις ευκαιρίες που μας δίνουν οι υποψήφιοι πελάτες. Ας καταλάβουμε αρχικά ότι πρόκειται για ενδιαφερόμενους πελάτες και ας προσπαθήσουμε να τους μετατρέψουμε σε πελάτες αποτελεσματικά.
...