supp yum

Το Yummy Wallet (www.yummywallet.com) είναι ένας μοντέρνος ψηφιακός κουμπαράς για κινητές συσκευές, ο οποίος δίνει δυνατότητες πληρωμών, άλλα κυρίως αποταμίευσης χρημάτων που προέρχονται ως ανταμοιβή όταν οι χρήστες κάνουν τις αγορές τους από συγκεκριμένα καταστήματα. Τα χρήματα αυτά είναι άμεσα διαθέσιμα από οποιοδήποτε ATM της χώρας. Απευθύνεται κυρίως στη γενιά των millennials (ηλικίες 18-33), καθώς ενσωματώνει social και gamification χαρακτηριστικά. Προσφέρεται δωρεάν σε όλους τους κατόχους έξυπνων κινητών τηλεφώνων Android ή iPhone.

To Yummy Wallet υλοποιείται από τη Yummy Software and Services, μία εξαιρετικά καινοτόμο εταιρία με διεθνή προσανατολισμό, που ανήκει στον κλάδο fintech, έναν από τους πλέον ραγδαίως αναπτυσσόμενους τομείς στην τεχνολογική επιχειρηματικότητα παγκοσμίως, η οποία βραβεύτηκε το 2016 στον διαγωνισμό «Συνεργάζομαι 2016» από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας και εξειδικεύεται στην ανάπτυξη εφαρμογών που προσθέτουν αξία στις ανέπαφες πληρωμές που γίνονται με τη χρήση smartphone (mobile payments).

Το Yummy Wallet δεν είναι αποτέλεσμα ερευνητικού ή συγχρηματοδοτούμενου έργου, άλλα επιχειρηματική προσπάθεια κατά την οποία έμπειροι serial entrepreneurs είδαν επιχειρηματική ευκαιρία στον ελληνικό και στον ευρωπαϊκό χώρο και ανέλαβαν το ρίσκο δημιουργίας της επιχείρησης. Το ολοκληρωμένο προϊόν δημιουργήθηκε με ίδια χρηματοδότηση (bootstrapping) και σήμερα βρίσκεται σε φάση public beta testing. 

Μια σύντομη περιγραφή φαίνεται στο εξής video: https://www.youtube.com/watch?v=dxnGEuySBIo.

Περιγραφή της λύσης 

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει παγκοσμίως, άλλα και από το ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, όπου γίνεται προώθηση των συναλλαγών με τη χρήση πλαστικού χρήματος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εφαρμογές fintech. Καθώς τα κινητά τηλέφωνα μετατρέπονται σε ηλεκτρονικά πορτοφόλια, μία σειρά νέων υπηρεσιών θα κάνουν την εμφάνισή τους, κάνοντας ευκολότερη τη ζωή των χρηστών.

Μία από αυτές είναι το Yummy Wallet, ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι που επιτρέπει στους καταναλωτές να πληρώνουν με το κινητό τους, να συλλέγουν πόντους αγορών και να τους εξαργυρώνουν σε vouchers ή μετρητά.

Στην ουσία πρόκειται για το πρώτο μη αδειοδοτημένο ελληνικό ηλεκτρονικό πορτοφόλι, το οποίο έρχεται να δώσει προστιθέμενη αξία στις mobile πληρωμές και να τις δέσει με προγράμματα επιβράβευσης (loyalty schemes) με στόχο την εξοικονόμηση μετρητών των καταναλωτών και την αύξηση των πωλήσεων των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.  Το Yummy Wallet δεν είναι μία υπηρεσία διαχείρισης πληρωμών, αλλά συνεργάζεται με την Εθνική Τράπεζα προσφέροντας ηλεκτρονικές πληρωμές βασισμένες στο I-Bank Pay.

Με αυτό τον τρόπο το Yummy Wallet παρέχει αξία και οφέλη για όλους, δεδομένου ότι οι καταναλωτές μέσω των κινητών συσκευών τους μπορούν να παρακολουθούν το ηλεκτρονικό πορτοφόλι τους και να βλέπουν το ποσό της αποταμίευσής τους να αυξάνεται, ενώ οι έμποροι με ένα σύστημα πληρωμών μπορούν εύκολα να προσελκύσουν νέους πελάτες, να διατηρούν τους υφιστάμενους, να έχουν στη διάθεσή τους αναλυτικά στατιστικά στοιχεία των τάσεων των αγορών κάθε πελάτη, να παρακολουθούν την ανάπτυξη των πωλήσεων, να προωθούν μάρκετινγκ καμπάνιες και να αναρτούν διάφορες προωθητικές ενέργειες.

Οι έμποροι λιανικής όλων των κατηγοριών και μεγεθών συμβάλλονται με το Yummy Wallet χωρίς κόστος και έχουν:

  • πρόσβαση σε καινούριο πελατολόγιο
  • τη δυνατότητα να λειτουργήσουν χωρίς κόστος ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες τους, που σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να κάνουν μία επένδυση γι’ αυτό
  • τη γνώση των πελατών τους και τη δυνατότητα προσωποποιημένης επικοινωνίας με αυτούς
  • την πρόσβαση σε εξειδικευμένα marketing εργαλεία για την υλοποίηση digital marketing campaigns


Σημαντικά ορόσημα

Η υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2015, ενώ για 12 μήνες έγινε η σχεδίαση στο χαρτί, συζητήσεις σε συνεντεύξεις με υποψήφιους πελάτες και χρήστες και η δημιουργία της ομάδας.

Τον Απρίλιο του 2016 ξεκίνησε η ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος και των mobile εφαρμογών. Το καλοκαίρι του 2016 πραγματοποιήθηκε το private beta. Η εφαρμογή ανέβηκε στο Google Play και το App Store τον Οκτώβριο του 2016 και ξεκίνησε η πιλοτική λειτουργία του loyalty (επιστροφές μετρητών χωρίς mobile payments) στη Θεσσαλονίκη.

Σήμερα έχουμε proof of concept, καθώς η εφαρμογή έχει περισσότερους από 4.000 χρήστες.  Συμβαλλόμαστε καθημερινά με νέα καταστήματα και σήμερα το δίκτυο σε Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική και Σάμο έχει φτάσει τα 120.  

Πώς έρχεται η εμπορική επιτυχία

Η προώθηση γίνεται τόσο με τακτικές B2B για τη δημιουργία του δικτύου των καταστημάτων, όσο και με B2C για τη δημιουργία χρηστών. Παράλληλα στο εξωτερικό θα γίνει με τη σύναψη συμφωνιών με τοπικούς partners, με τους οποίους η ομάδα ήδη είχε συνεργαστεί από το παρελθόν.

Το Yummy Wallet ξεκίνησε το λανσάρισμά του στα πανεπιστήμια για το ευκολότερο και λιγότερο δαπανηρό user acquisition. Αυτό χάρις στην προηγούμενη επιχειρηματική μονάδα (Cardisoft A.E.). Το συγκεκριμένο target group είναι εύκολα προσβάσιμο, ενώ οι φοιτητές, ως νέοι, μπορούν να κάνουν viral μία ψηφιακή υπηρεσία που θα τους αρέσει.

Παρέχεται ισχυρή διαφοροποίηση της εφαρμογής στους φοιτητές, οι οποίοι, εισάγοντας στις ρυθμίσεις επιπρόσθετα τον ακαδημαϊκό κωδικό τους, ανακαλύπτουν αυτόματα πληθώρα νέων υπηρεσιών που σχετίζονται με το ακαδημαϊκό ίδρυμά τους, όπως εμφάνιση βαθμολογίας, λήψη μηνυμάτων που σχετίζονται με τη φοίτησή τους, καθώς και πληρωμές μέσα στο πανεπιστήμιο, όπως σε βιβλιοπωλεία, καφετέριες, φωτοτυπικά κτλ. Αυτό και μόνο το γεγονός καθιστά την εφαρμογή «υποχρεωτική» στα κινητά όλων των φοιτητών με αποτέλεσμα το ισχυρό user retention της εφαρμογής. Το σύστημα υιοθετήθηκε από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και επεκτείνεται σταδιακά στα υπόλοιπα ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας.

Το επόμενο βήμα θα είναι η εξάπλωση της υπηρεσίας και στις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και η προσέγγιση μεγαλύτερων brands στο δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Επίσης έχει προγραμματιστεί στα τέλη του 2018 να γίνει η πιλοτική λειτουργία του Yummy Wallet στη Σερβία.

Η ομάδα

Το Yummy Wallet δημιουργήθηκε από μία ταλαντούχα ενδεκαμελή ομάδα που καλύπτει όλο το φάσμα των αναγκών (developers, marketeers κτλ.), η οποία είναι ένα μείγμα πολύ έμπειρων στελεχών, προερχόμενων από την επιχειρηματική αγορά. Η ομάδα καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις για τη διαχείριση του επιχειρηματικού ρίσκου, τη διαχείριση έργων, την τεχνική εμπειρία, το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υποστήριξη εφαρμογών.  Οι περισσότεροι από την ομάδα έχουν εργαστεί μαζί τα τελευταία 11 χρόνια στον τομέα της ανάπτυξης λογισμικού.

Ομάδα Διοίκησης

Θεόφιλος Μυλωνάς: Συνιδρυτής, διευθύνων σύμβουλος. Ο Θεόφιλος Μυλωνάς είναι διπλωματούχος ηλεκτρολόγος μηχανικός με μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στα Πληροφοριακά Συστήματα. Serial entrepreneur (ιδρυτής Cardisoft, συνιδρυτής mSolutions).  25 χρόνια εμπειρίας σε θέσεις ευθύνης-διοίκησης επιχειρήσεων. LinkedIn profile: www.linkedin.com/in/theofilosmilonas.

Γιώργος Παπαζίδης: Συνιδρυτής, διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ.  Ο Γιώργος Παπαζίδης είναι απόφοιτος του Baruch College, City University of New York, και κάτοχος μεταπτυχιακού στο αντικείμενο Business Administration από το Polytechnic University of New York. Εργάστηκε 10 χρόνια στη Νέα Υόρκη σε μεγάλες εταιρίες. LinkedIn profile: www.linkedin.com/in/georgepapazidis.

Ομάδα Ανάπτυξης Λογισμικού

Γιάννης Φανίδης: Υπεύθυνος της ομάδας Ανάπτυξης Web και Mobile Εφαρμογών. O Γιάννης Φανίδης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Γιώργος Λαμπαδαρίδης: Μέλος της ομάδας Ανάπτυξης και Παραμετροποίησης Web και Mobile Εφαρμογών. Ο Γιώργος Λαμπαδαρίδης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Γιώργος Χατζηπαρασκευάς: Μέλος της ομάδας Ανάπτυξης και Παραμετροποίησης Web και Mobile Εφαρμογών. Ο Γιώργος Χατζηπαρασκευάς είναι πτυχιούχος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Ομάδα Πωλήσεων & Μάρκετινγκ

Γιώργος Κουκουσίδης: Serbia & Bulgaria branch manager. O Γιώργος Κουκουσίδης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου της Σόφιας, Βουλγαρία.

 Φώτης Δούκας: Μέλος της ομάδας Πωλήσεων & Μάρκετινγκ. Ο Φώτης Δούκας είναι πτυχιούχος του Τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΕΑΠ.

Γιώργος Παπαζίδης,
Διεύθυνση Πωλήσεων – Υummy Software and Services


 

Πηγή: ΣΤΕΝΤΟΡΑΣ

 

 

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.