supp ismood

Σκεφτείτε πως είστε πως είστε υπεύθυνος επικοινωνιακής στρατηγικής/διαφήμισης και branding μιας νέας εταιρίας. Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε την επικοινωνιακή στρατηγική της, θα θέλατε να καταγράψετε την εικόνα της αγοράς και τις ανάγκες του κοινού-στόχου. Για τον σκοπό αυτό πιθανώς να αξιοποιούσατε υπηρεσίες έρευνας αγοράς (focus groups, ερωτηματολόγια).

Ωστόσο  γνωρίζετε πως το κοινό-στόχος σας βρίσκεται και εκφράζεται στα social media και στο ίντερνετ (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, blogs, news sites), δημιουργώντας περιεχόμενο, συζητήσεις και αξιολογήσεις προϊόντων, διαμορφώνοντας τελικά απόψεις σχετικά με την αγορά και τα προϊόντα που το ενδιαφέρουν.

Γνωρίζατε πως έχετε τη δυνατότητα να αξιοποιήσετε τα δεδομένα αυτά και να τα ενσωματώσετε εύκολα και αποτελεσματικά στη διαμόρφωση της επικοινωνιακής στρατηγικής σας;  Αυτή την ευκαιρία έρχεται να σας δώσει η isMOOD.

Η isMOOD είναι εταιρία ανάλυσης δεδομένων (big data analytics) και εξόρυξης γνώσης (data mining) από κοινωνικά δίκτυα σε πραγματικό χρόνο μέσω καινοτόμων αλγορίθμων μηχανικής μάθησης. Πιο συγκεκριμένα, στην isMOOD συλλέγουμε και αναλύουμε τα δεδομένα που αναρτούν οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα και στο ίντερνετ σε πραγματικό χρόνο (τα δεδομένα που συλλέγουμε και αναλύουμε είναι δημόσια διαθέσιμα. Η επεξεργασία γίνεται συγκεντρωτικά και όχι σε επίπεδο ατόμου).

Το πρόβλημα που εντοπίσαμε είναι πως ενώ τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πια κυρίαρχο κανάλι επικοινωνίας και έκφρασης και ο όγκος των δεδομένων που δημοσιεύονται αυξάνεται διαρκώς, η συστηματική και αποτελεσματική ανάλυσή τους καθίσταται ολοένα και πιο δύσκολη. 

Πλέον οι εταιρίες δαπανούν μεγάλα ποσά για προωθητικές ενέργειες και συνολική στρατηγική παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα και πρέπει/θέλουν να γνωρίζουν τι επίδραση έχουν οι ενέργειες αυτές και πώς ανταποκρίνονται οι πελάτες τους σε αυτές.

Το όραμά μας λοιπόν είναι να χτίσουμε γέφυρες μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να «ακούν» σε πραγματικό χρόνο τη «φωνή» των καταναλωτών και να ενεργούν αποτελεσματικά. Η πλατφόρμα της isMOOD, χρησιμοποιώντας αλγορίθμους υψηλής ακρίβειας και αναλύοντας μεγάλο όγκο δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, βοηθά τους πελάτες μας να εντοπίζουν την κρυμμένη γνώση που βρίσκεται στα social media και στο διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα, αξιοποιεί τα δεδομένα αυτά με στόχο να εντοπίζει τα θέματα που συζητούν οι χρήστες σχετικά με ένα brand, ένα προϊόν ή ένα δημόσιο πρόσωπο, το συναίσθημα των χρηστών για τα θέματα αυτά, καθώς και τη συνολική επίδραση που έχουν οι on-line συζητήσεις στα brands, τα προϊόντα και τα δημόσια πρόσωπα.

Τα δεδομένα αυτά μετατρέπονται σε πολύτιμη επιχειρηματική γνώση για τους πελάτες της εταιρίας, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο στο πλαίσιο της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, αλλά και στην ευρύτερη στρατηγική της εταιρίας.

Μέσα από τις υπηρεσίες της isMOOD μπορεί κανείς να εντοπίσει πιθανά προβλήματα ή κρίσεις εγκαίρως μέσω real time alerting, να δει νέες ευκαιρίες και τάσεις και να διαμορφώσει αποτελεσματικά τη στρατηγική του.

Τα παραπάνω προσφέρουν μια σειρά από ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, που απευθύνονται σε μια ευρύτατη γκάμα δυνητικών πελατών. Ενδεικτικά:

  • Εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε υπερ-ανταγωνιστικούς κλάδους (hi-tech, retail, finance) και έχουν ανάγκη συνεχούς παρακολούθησης των απόψεων των πελατών τους στα social media.
  • Οργανισμοί που επιθυμούν να παρακολουθούν τις εσωτερικές πλατφόρμες επικοινωνίας (εκπαίδευση, MOOCs, εμπόριο, customer reviews), έχοντας στην ουσία εσωτερικά κοινωνικά δίκτυα.
  • Σημαντικές προσωπικότητες (πολιτικοί, καλλιτέχνες) που έχουν ανάγκη συνεχούς παρακολούθησης και διαμόρφωσης της εικόνας τους.
  • Εταιρίες επικοινωνίας και μάρκετινγκ.

Η καινοτομία της ιδέας βασίζεται στην επεξεργασία μεγάλου όγκου δεδομένων που συλλέγονται από τα κοινωνικά δίκτυα σε πραγματικό χρόνο με στόχο την ανάλυση του συναισθήματος των χρηστών. Οι υπηρεσίες μας βασίζονται σε τεχνολογίες big data analytics και καινοτόμους αλγορίθμους μηχανικής μάθησης (machine learning) που έχουν αναπτυχθεί και διακριθεί σε ερευνητικό επίπεδο από τους ιδρυτές της εταιρίας.

Το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αναγνωρίζεται είναι η δυνατότητα ανάλυσης συναισθήματος στην ελληνική γλώσσα, μια και η isMOOD είναι η πρώτη εταιρία που εισήγαγε αλγορίθμους μηχανικής μάθησης για την ανάλυση συναισθήματος στα ελληνικά.

Αυτή η δυνατότητα αποτελεί στρατηγικό εργαλείο στα χέρια των σύγχρονων decision makers, παρέχοντας σημαντική πληροφορία, οργανωμένη και οπτικοποιημένη κατάλληλα, ώστε να παρέχει στον εκάστοτε χρήστη τα στοιχεία που χρειάζεται για την παρακολούθηση της αγοράς-στόχου, αλλά και τη σχεδίαση αποτελεσματικής επιχειρησιακής στρατηγικής.

Οι υπηρεσίες παρέχονται στους πελάτες ως software as a service διά της χρήσης μιας διαδικτυακής πλατφόρμας η οποία βρίσκεται στο cloud, καθώς και συμπληρωματικών intelligent reports. Η τιμολόγηση της υπηρεσίας διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη, το εύρος των κοινωνικών δικτύων και του τύπου των δεδομένων που επιθυμεί να συμπεριλαμβάνονται στην ανάλυση, αλλά και τον σκοπό της ανάλυσης.

Ξεκινήσαμε τη λειτουργία μας πριν από 5 περίπου χρόνια και σήμερα πλέον έχουμε ολοκληρώσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας και του προϊόντος μας και οι υπηρεσίες μας χρησιμοποιούνται από τους πελάτες μας, αποφέροντας έσοδα και κέρδη στην εταιρία.

Στο πελατολόγιο της isMOOD συγκαταλέγονται μεγάλοι παίχτες της αγοράς, οι οποίοι εμπιστεύονται τις υπηρεσίες της. Ανάμεσά τους είναι η Nestle, ο ΟΠΑΠ, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, η Eurobank, η Παπαστράτος, αλλά και agencies και εταιρίες ερευνών, όπως η Busybuilding, η ADDO, η MillwardBrown και η Truberries.

Επιπλέον, έχουμε διακριθεί σε μια σειρά από διαγωνισμούς επιχειρηματικότητας, όπως ο Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας  της Εθνικής Τράπεζας, το πρόγραμμα EGG της Eurobank, το MITEnterprise Forum Greece, ενώ κερδίσαμε το 1ο βραβείο στον διαγωνισμό Startups d.Day, που διοργανώθηκε από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ) στο πλαίσιο του Digital Economy Forum 2018.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως ξεκινήσαμε την εταιρία με ίδια κεφάλαια και καταφέραμε να τη μεγαλώσουμε οργανικά επανεπενδύοντας τα έσοδα που είχαμε από τους πελάτες μας.

Το 2017 διπλασιάσαμε τον τζίρο αλλά και τον αριθμό των πελατών μας και βρισκόμαστε σε στάδιο scaling. Στόχος μας είναι να εδραιωθούμε στην ελληνική αγορά και να ξεκινήσουμε άμεσα εμπορική δραστηριότητα και στο εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο www.ismood.com, στο 211 8007222 και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Άννα Κασιμάτη,

Co-founder & managing director-isMOOD


Πηγή: ΣΤΕΝΤΟΡΑΣ