Το 2006 ο παγκοσμίως γνωστός γκουρού του Marketing o καθηγητής Philip Kotler σε άρθρο του, ανέλυσε τα 5 κριτήρια πάνω στα οποία βασίζεται σήμερα η ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Η ανάλυση αυτή έρχεται να συμπληρώσει παλαιότερη αναφορά του στα κριτήρια με τα οποία σήμερα υπολογίζεται η ΑΞΙΑ των επιχειρήσεων. Ποια είναι τα κριτήρια αυτά: το όνομα της επιχείρησης, το λεγόμενο Brand Name, η οργάνωση των δικτύων πωλήσεων και ευρύτερης δράσης της επιχείρησης, τα καινοτομικά προϊόντα και οι υπηρεσίες...
Ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, το μοντέλο των 4Μ, αποτελεί πλέον σε πανευρωπαϊκό επίπεδο έναν νέο & υγιή κορμό για την ανάπτυξη τους.
MANAGEMENT: Διαχείριση επιστημονική, με οργάνωση και συστήματα, βασισμένα στο όραμα, στην αποστολή, στην φιλοσοφία και στους στόχους της επιχείρησης. Και η πιο μικρή σε μέγεθος οικονομική μονάδα απαιτείται σήμερα να έχει ξεκαθαρισμένες αυτές τις έννοιες. Γιατί δημιουργήθηκε, γιατί δραστηριοποιείται και με ποιο τρόπο και μέθοδο θα...
Είναι χαρακτηριστικό των ημερών μας, ότι η μόνη σταθερή παράμετρος στο καθημερινό επιχειρηματικό γίγνεσθαι, είναι η αλλαγή.Τι είναι όμως η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ και πως εκφράζεται στις μέρες μας; Ποιες είναι οι διαστάσεις και οι προϋποθέσεις της;
1. ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ (INNOVATIVENESS), η τάση μιας επιχείρησης να υποστηρίζει τις νέες ιδέες, τους πειραματισμούς και τη δημιουργική διαδικασία, σε όλο το φάσμα των λειτουργιών της. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για την σύγχρονη επιχείρηση να μετατρέπει την ιδέα...
Eίναι γεγονός ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα βιώνουμε ως «ταλαίπωροι» έλληνες φορολογούμενοι μία πρωτοφανή τηλεοπτική κυρίως παραπληροφόρηση για την λεγόμενη «κρίση». Αυτό επιζητούν και οι όποιοι κυβερνώντες αυτή την φτωχή χώρα με τους πλούσιους κατοίκους, σαν άλλοθι για να λάβουν μέτρα που αν μη τι άλλο θα ωφελήσουν πάλι τις γνωστές μειοψηφίες των πολιτών που λυμαίνονται τον πλούτο της χώρας.
Τα εκατοντάδες ΔΙΣ ευρώ...