Team Coaching: ποιες δεξιότητες απαιτούνται για σίγουρα αποτελέσματα

teamcoachiongΤο ομαδικό coaching απαιτεί ένα χαρτοφυλάκιο δεξιοτήτων πέραν αυτών που διαθέτει ένας επαγγελματίας coach. O&iota...

Περισσότερα...

Θετική κατανάλωση. Η στιγμή της αλήθειας για brands και επιχειρήσεις

1.successΆρθρο  του Βασίλη Γαλάνη (*) Καθηγητής- Συγγραφέας-Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων   «Κρατείστε τι&sigmaf...

Περισσότερα...

Brand Storytelling

1.brandstorytellingΗ Διήγηση Ιστοριών ως εργαλείο δημιουργίας εικόνας (Brand Storytelling) Η διεθνής τάση “back-to-basics” Μια πρόσφατα ανερχόμενη διεθνή τάση στο χώρο των τροφίμων και των ποτών, είναι η επιστροφή σε παραδοσιακά, αγνά προϊόντα και γεύσεις, όπου οι καταναλωτές στρέφονται σε προϊόντα ζητώντας αυθεντικότητα. Οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής και ο φόβος ο οποίος έχει περάσει πλέον με διάφορες μορφές στην καθημερινότητά μας, σε συνδυασμό με το στρες, έχει δημιουργήσει μία συναισθηματική...

Περισσότερα...

14 κριτήρια επιλογής μιας franchise

14 κριτήρια επιλογής μιας franchiseΜια από τις πιο διαδεδομένες μεθόδους ανάπτυξης Δικτύων Καταστημάτων σε όλο τον κόσμο είναι το Franchise. Ειδικότερα στην Ελλάδα είναι αρκετά συνηθισμένο, αλλά λιγότερα είναι τα επιτυχημένα παραδείγματα βιώσιμης ανάπτυξης. Αν και είναι αδύνατο να προσδιορίσουμε τη δυνατότητα franchise μιας επιχειρηματικής ιδέας, χωρίς να έχει προηγηθεί σημαντική ανάλυση, ωστόσο έχουμε εντοπίσει μία σειρά από 14 κριτήρια πρόβλεψης που αξιολογούν την ικανότητα μιας εταιρείας για franchise καθώς και την...

Περισσότερα...