Ο χορός, το management και το coaching

1 coaching  Ο χορός και το management. Στον πρώτο πειθαρχείς, εκφράζεσαι και στο τέλος απελευθερώνεσαι. Στο δεύτερο πειθαρχείς, εκφράζεσαι , απελευθερώνεσαι και μετά …ξυπνάς. Όσο για το coaching μη βιάζεσθε θα αναφερθώ στο τέλος. Η συγκεκριμένη ρήση με την πρώτη ματιά φαίνεται λίγο απαισιόδοξη όσον αφορά στο management βέβαια. Ίσως να οφείλεται και στη δική μου μεγάλη συναισθηματική εμπλοκή στις σημερινές σκληρές συγκυρίες για μας, πολλούς από τους φίλους μας, συγγενείς μας κλπ κοντινούς...

Περισσότερα...

Επιχειρηματική Ιδέα vs. Επιχειρηματική Ευκαιρία: Ποια είναι η Διαφορά τους;

1.dea  Πολλοί επιχειρηματίες ή δυνητικοί επιχειρηματίες χρησιμοποιούν τους όρους Επιχειρηματική Ιδέα και Επιχειρηματική Ευκαιρία με τον ίδιο τρόπο πιστεύοντας ότι μιλούν ακριβώς για το ίδιο πράγμα. Όμως πρόκειται για δύο διαφορετικές έννοιες και θα πρέπει να γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνουν και ποιες είναι οι διαφορές τους ώστε να μπορούμε να υλοποιούμε τις ιδέες μας αποτελεσματικά. Τι είναι Ιδέα ...

Περισσότερα...

Συμβουλές σε νέους επιχειρηματίες

1 kemel  Από την πολυετή εμπειρία των μελών του ΚΕΜΕΛ* ( Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδας, www.kemel.gr ) σε θέματα mentoring των εν δυνάμει και νέων επιχειρηματιών , έχουν προκύψει επαναλαμβανόμενες διαπιστώσεις σχετικές με προβληματικές θέσεις, στάσεις απόψεις ή παραλείψεις των νέων, συχνά αποτέλεσμα της άγνοιας του επιχειρηματικού γίγνεσθαι, που επιδρούν αρνητικά στην επιχειρηματική τους προσπάθεια, και καλό θα ήταν να τις γνωρίζουν. Ας δούμε...

Περισσότερα...

Εύρεση και ελαχιστοποίηση των κινδύνων που απειλούν την επιχείρηση

1.eureshkaielaxistopoihshkindinwn  Το καλύτερο παγκοσμίως εργαλείο εύρεσης και ελαχιστοποίησης των κινδύνων που απειλούν μια επιχείρηση, αφορά την ανάλυση των 5 ανταγωνιστικών για εκείνη δυνάμεων. Ο δημιουργός του (1985), είναι ο guru του σύγχρονου marketing, ο καθηγητής του Harvard, Michael Porter. Οι εν λόγω δυνάμεις είναι οι ακόλουθες: η δύναμη των υπαρχόντων ανταγωνιστών, ο κίνδυνος εισόδου νέων ανταγωνιστών, ο κίνδυνος από υποκατάστατα προϊόντα, η δύναμη των προμηθευτών και η δύναμη των πελατών! ...

Περισσότερα...