«H Ελλάδα μπορεί και πρέπει να γίνει ο ψηφιακός παράδεισος της Ευρώπης, ώστε εταιρείες που αναζητούν μια ευρωπαϊκή στέγη να έρθουν εδώ». Με αυτή την αισιόδοξη πρόβλεψη ολοκλήρωσε τη συζήτησή του με την «Κ» για το μέλλον των start-ups στην Ελλάδα ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google, Διονύσης Κολοκοτσάς. Με την προϋπόθεση ότι «θα δημιουργηθεί γρήγορα ένα θεσμικό πλαίσιο φιλικό προς την ψηφιακή επιχειρηματικότητα», αλλιώς θα είναι πολύ δύσκολο γι’ αυτού του είδους τις εταιρείες να...
Είναι γεγονός ότι ένα από τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα είναι αυτό της ελλιπούς εκπαίδευσης των στελεχών τους. Πέρα από την οικονομική κρίση η οποία μαστίζει την ελληνική οικονομία σε επίπεδο ύφεσης για έκτο συνεχόμενο χρόνο, οι λόγοι μπορούν να αναζητηθούν τόσο στην πολιτική έναντι της επιμόρφωσης στελεχών (μείωση ΛΑΕΚ από 0,45% στο 0,24%) όσο και στην παντελή έλλειψη διασύνδεσης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την...
Η βιομηχανία του τουρισμού επηρεάζεται σημαντικά από το word of mouth (οι πληροφορίες που διαδίδονται από στόμα σε στόμα) και πλατφόρμες όπως το facebook, pinterest, youtube, twitter είναι οι ιδανικές για να γίνουν ευρέως γνωστά σχόλια και προτάσεις των ταξιδιωτών. Τα θετικά σχόλια για μία επιχείρηση, τα οποία μπορούν να αγγίξουν εκατομμύρια ταξιδιωτών, είναι σαφώς η καλύτερη διαφήμιση και είναι πολύ πιο αποτελεσματικά από την ακριβότερη διαφημιστική καμπάνια.
...
Δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο ένα καινοτόμο προϊόν/υπηρεσία ενώ πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να καταξιωθεί, τελικά να μη βρει την αναμενόμενη ανταπόκριση και να καταλήξει να γίνει ακόμα ένα αποτυχημένο project. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τους λόγους για τους οποίους καινοτόμα προϊόντα που θα μπορούσαν να στεφθούν με επιτυχία αποτυγχάνουν (πολλές φορές) παταγωδώς. Εδώ να σημειώσουμε ότι αναφερόμαστε σε καινοτομίες οι οποίες είναι new to the market και όχι new to the...